Rekry: Sisällöntuottajaksi Salibandyliittoon?

Salibandyliiton viestintäsektori vahvistaa sisällöntuotantoverkostoaan. Kenties juuri Sinulla?

Julkaistu 30.7.2019 12:33

Salibandyliiton viestintäsektori vahvistaa sisällöntuotantoverkostoaan.

Mitä haetaan?

– Salibandyliiton viestintäsektori tuottaa sisältöjä tekijäverkostoja hyödyntämällä. Vuonna sisällöntuotantoverkosto oli noin 50-henkinen sisältäen kirjoittajia, kuvaajia, videomiehiä, graafikoita jne.

– Nyt haussa on monipuolisia sisällöntuottajia, jotka voivat jalkautua tuottamaan sisältöjä Salibandyliiton/Salibandyliigan lukuisiin eri tapahtumiin. Haussa on tyyppejä, joilta sujuvat mm. some, liikkuva kuva (kuvaaminen ja leikkaamisen alkeet) sekä tekstintuotto. Hyvät hoksottimet ovat eduksi – tärkeää olisi ymmärtää, että minkälaiset asiat kiinnostavat ja minkälaisia tulokulmia sisältöihin kannattaa rakennella.

– Salibandyliitto järjestää vuosittain 30 000 ottelua sekä lukuisia turnauksia ja tapahtumia, joten hyville tekijöille keikkaa on tarjolla reippaasti. Salibandyliitto hyödyntää sisällöntuotannossa ostopalveluita ja maksaa niistä palkkioita sopimusperusteisesti.

Salibandyliiton viestinnän tavoitteet:

– Lajin medianäkyvyyden, painoarvon ja vaikuttavuuden lisääminen.

– Laadukas ja informatiivinen sisällöntuotanto sekä jäsenistölle että muille lajia seuraaville tahoille.

Salibandyliiton viestinnän avainlukuja:

– Noin 600–1200 julkaisua somekanavissa per kk

– 100 000 seuraajaa somekanavilla

– Noin 50 000 000 sivukatselua salibandy.fi-verkkosivuilla per vuosi

Lisätietoja/hakemukset:

Jussi Ojala, Salibandyliiton viestintäpäällikkö
040 7774831, jussi.ojala(at)salibandy.fi

32051369437_8e6fa3c3b8_k_1.jpg

Alakuva: Juhani Järvenpää

CraftEerikkiläLIDLOsuuspankkiSuveraSubwayTeho sportTupla+UnihocVeikkausVW-HyötyautotBiokia
Fais est. 1993TalgrafStadium

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Tallennettavista tiedoista voit lukea tietosuojaselosteesta.