Rekry: Salibandyliiton viestintä hakee tuottajaa

Näitkö juuri Palloliiton julkistusvideon Huuhkajien EM-kisajoukkueesta? Oli muuten aika väkevä toteutus, nousi karvat pystyyn ja kisakiima kasvoi entisestään. Sellaisia sisältöjä me haluamme Salibandyliitossakin tehdä.

Myös me luomme jatkuvasti puhuttelevia ja säväyttäviä sisältöjä, kuten Mika Kohosen uravideo tai Mikan pikkuveljen Mikon sankarivideo. Toimivia ovat olleet myös my day -toteutukset tai vaikka uunituore miesten maajoukkueen vetokisa.

Nyt tarvitsemme vahvistusta vaikuttavien sisältöjen tuottamiseen. Haussa on visuaalisesti osaava tuottaja, jolta taipuu liikkuvan suunnittelu, kuvaaminen ja leikkaaminen. Graafisesta osaamisesta myös ehdottomasti plussaa. Eri alustojen ja kanavien ymmärrys on myös tärkeää. Hyvistä hoksottimista ja oivaltavuudesta on myös kovasti iloa tässä pestissä.

Tarjolla on hommia aika makeassa ympäristössä. Sportti inspiroi ja herättää tunteita. Sopimukseen kirjaamme vajaan kahden vuoden määräaikaisen pestin, jonka aikana todellakin tapahtuu. Pelkästään tänä vuonna on neljät lajin MM-kisat ja heti joulukuussa pääsee suoraan lajin ja huippu-urheilun ytimeen, kun miesten MM-kisat pelataan Helsingissä  Tekoon on tarjolla varmuudella myös kaupallisen raikkaita kumppanitoteutuksia itse toiminnan kivijalkaa eli päivittäisviestintää unohtamatta esimerkiksi F-liigan parissa.

Strategiahommat ovat usein hieman puuduttavia, mutta sieltä tämäkin rekrymme kumpuaa. Salibandyliiton viestinnän perustehtävänä on lajin medianäkyvyyden, painoarvon ja vaikuttavuuden lisääminen – kaiken tämän keskiössä on laadukas ja informatiivinen sisällöntuotanto – siihen me tarvitsemme sinua! Yksin ei hommiin tarvitse lähteä, sillä liiton viestinnässä on jo useampia tekijä ns. inhousena ja laaja sisällöntuottajien verkosto tukena.

Pohjat ovat myös Salibandyliitossa jo kunnossa. Salibandyliitto on merkittävä liikuttaja ja yksi Suomen suurimmista urheilulajeista. Salibandyliitto on myös iso media. Verkkosivut keräävät vuositasolla jopa 70 miljoonaa sivukatselua ja somekanavilla on yhteensä yli 100 000 seuraajaa.

Jos yllä mainittu puhutteli, niin pistä hakemusta tulemaan. Videohakemus olisi tyylikäs, mutta ns. perinteisenkin toteutuksen otamme innolla vastaan. Hakuaika päättyy keskiviikkona 23.6. Hakemukset tulee lähettää osoitteeseen jussi.ojala@salibandy.fi. Hommiin ryhdymme heti, kun sopiva tekijä osuu kohdalle.

Lisätietoja saa soittamalla tai viestillä:

Jussi Ojala, Salibandyliiton viestintäjohtaja
040 7774831, jussi.ojala@salibandy.fi

Jaa artikkeli