Nimitys: Minna Koivisto aloittaa MM2020-kisaprojektin markkinointi- ja viestintäpäällikkönä

Salibandyn miesten MM2020-kisaprojektin markkinointi- ja viestintäpäälliköksi on valittu Minna Koivisto 18.3.2019 alkaen.

Minna Koivistolla on vahva ja monipuolinen tausta viestinnän ja markkinoinnin sekä brändinhalllinnan tehtävistä. Koulutukseltaan hän on filosofian maisteri ja medianomi (AMK). Koivisto siirtyy MM2020-kisaprojektin markkinointi- ja viestintäpäällikön tehtäviin Halti Oy:stä, jossa hän on toiminut markkinointikoordinaattorina vastaten muun muassa yhteistyöstä Suomen Hiihtoliiton kanssa.

Koivistolta, 33, löytyy monipuolinen ja laaja-alainen työkokemus monikanavaisesta sisällöntuotannosta, PR-toimenpiteistä sekä tv-tuotannoista. Myös salibaMinna Koivistondyn suurtapahtumat ovat hänelle tuttuja, sillä Koivisto on ollut mukana kaikkien kolmen Superfinaali-tapahtuman (2016-2018) ja salibandyn naisten MM2015-kisojen järjestelyissä.

Koivisto lähtee MM2020-kisaprojektin pariin avoimin mielin.
– Paljon haasteita on varmasti luvassa, mutta minulla on ennakkoluuloton ja tarttuva tapa tehdä töitä sekä kova työmoraali. Haastavissakin tilanteissa näen enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia, kehittymis- ja kehittämishaluiseksi itsensä luonnehtiva Koivisto toteaa.

Vajaan kahden vuoden päässä siintävät miesten salibandyn MM2020-kisat tulevat olemaan kyseisen vuoden suurin Suomessa järjestettävä kansainvälinen huippu-urheilutapahtuma. Se herättää Koivistossa vain hyviä ajatuksia, etenkin kun Suomen salibandymiehet ovat voittaneet maailmanmestaruuden kahdessa viimeisimmässä MM-turnauksessa.   

– Olen erittäin innoissani, että saan olla mukana näin merkittävän urheilutapahtuman järjestelyjen ytimessä. Suomen miesten salibandymaajoukkue on jo nyt kerännyt paljon faneja ja huomiota ympärilleen mestaruuksien myötä, mutta uskon, että salibandylla on edelleen mahdollisuus tavoittaa seuraajia, joille laji ei ole vielä kovin tuttu. Näen tämän haasteena ja samalla mahdollisuutena. Haluan olla rakentamassa MM-kisoja, jotka eivät ole vain tietty määrä otteluita, vaan kokonaisvaltaisempi tapahtuma, johon sisältyy elämyksiä ja kokemuksia.

– On hienoa saada Minna mukaan MM2020-kisaprojektiin. Kisajärjestelyt ovat hyvällä mallilla ja etenemme vauhdikkaasti kohti kaikkien aikojen kisoja joulukuussa 2020. Minna tuo tähän projektiin tärkeän lisäpalasen ja paljon kokemusta ja osaamista sekä viestinnän että markkinoinnin osalta, MM2020-kisojen tapahtumajohtaja Hanne Pirkola iloitsee.

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö vastaa miesten MM2020-kisaprojektin markkinoinnin ja viestinnän kokonaisvaltaisesta suunnittelusta ja toteutuksesta, sisällöntuotannosta sekä nettisivujen ja sosiaalisen median ylläpidosta, ennakkotapahtumissa toteutettavien MM2020 kisa-aktivointien suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä kisakumppanien kanssa sekä MM-kisojen mediapalveluista.

Jaa artikkeli