Pelipassit UKK

Yleiset pelipasseihin liittyvät kysymykset

Mikä on pelipassi ja miksi sitä tarvitaan?
Hankkimalla pelipassin rekisteröit itsesi salibandyn kilpapelaajaksi tai harrastajaksi.

Rekisteröinti on tärkeää, jotta salibandyn ja sählyn harrastajien lukumäärä olisi mahdollisimman oikea ja ajantasainen. Tästä syystä erilaisiin pop-up -, Katusähly, Sunsäbä- ja harrastetapahtumiin suositellaan Aikuisten harrastepelipassia, lasten Säbäkipinäpelipassia tai Kesäkauden pelipassia.

Rekisteröinnin lisäksi jokaisella Salibandyliiton tai sen alueen järjestämään kilpailuun osallistuvalla pelaajalla, erotuomarilla tai valmentajalla tulee olla voimassa oleva salibandyn kilpapelaamiseen oikeuttava pelipassi. Pelipassilla lunastaa oikeuden pelata eri sarjatasoilla. Pelipassin hankinnan kautta pelaajan tiedot siirtyvät tulospalvelujärjestelmään, ja hänet voidaan lisätä ottelukokoonpanoihin. Pelaajien ja erotuomareiden pelipasseista on määrätty Kilpailusäännöissä §45 ja §58.

Suomisportin sovelluksesta löytyvä pelipassin hankintatieto tai pelipassimaksun kuitti on todiste pelipassin voimassaolosta ja se on pidettävä mukana otteluissa tarkastuksen varalta.

Mikä pelipassi minun pitää hankkia?
Pelipassi hankitaan syntymävuoden mukaan. Lisäksi pitää tietää, minkä tason kilpailutoimintaan osallistuu vai harrastaako sählyä tai salibandya seurassa ilman sarjatoimintaa (=harrastetoiminta). Mikäli pelaaja aikoo osallistua kilpailutoimintaan, on hänen lunastettava kilpailuun oikeuttava pelipassi, joita ovat Pääsarjan pelipassi, Aikuisten pelipassi (vuonna 2004 ja aikaisemmin syntyneet), Nuorten pelipassi (2005–2010 syntyneet) tai Lasten pelipassi (2011 ja myöhemmin syntyneet). VAIN seniorisarjoissa pelaavat hankkivat Seniorisarjan pelipassin. Seniorisarjassa voi pelata myös Aikuisten pelipassilla.

Erotuomarin tulee lunastaa erotuomarin pelipassi tai pelaamiseen oikeuttava pääsarjan pelipassi, nuorten pelipassi tai aikuisten pelipassi syntymävuodesta ja sarjatasosta riippuen.

Toimitsijoille ja muille joukkueen toimihenkilöille ja kannattajille toimihenkilön pelipassia suositellaan, mutta se ei ole pakollinen.

Valmentajan tulee lunastaa valmentajan pelipassi, pääsarjan pelipassi, aikuisten pelipassi, seniorisarjan pelipassi tai nuorten pelipassi.

Salibandyn harrastamiseen tarkoitetut pelipassit ovat Aikuisten harrastepelipassi (vuonna 2004 ja aikaisemmin syntyneet) ja Säbäkipinäpelipassi (2011 ja myöhemmin syntyneet, Säbäkipinätoimintaan osallistuvat).

Pelipassien myyntijärjestelmä osaa ehdottaa oikeantyyppisiä pelipasseja henkilön syntymävuoden perusteella. Ostajan tulee siis tietää, tarvitseeko hän vakuutuksellisen vai vakuutuksettoman pelipassin, ja kilpapelaamiseen vai salibandyn harrastamiseen tarkoitetun pelipassin.

Mikä on Sporttiturva ja miten se liittyy pelipassiin?
Sporttiturva on urheiluvakuutus, jolla vakuutukseton pelipassi muutetaan vakuutukselliseksi pelipassiksi.

Sporttiturva on kausikohtainen urheiluvakuutus, jonka voit ostaa ennen kauden alkamista urheilulisenssin, eli pelipassin oston, yhteydessä. Vakuutus korvaa harrastamasi lajin parissa sattuvien äkillisten tapahtumien aiheuttamia loukkaantumisia ja näistä aiheutuvia tutkimus- ja hoitokuluja. Sporttiturva on voimassa yhden peli-/harrastuskauden kerrallaan, jolloin voit helposti arvioida vakuutusturvan tarpeen aina kausikohtaisesti.

Sporttiturvan piiriin kuuluvia äkillisiä tapahtumia ovat esimerkiksi erilaiset urheillessa sattuvat nyrjähtämiset, venähtämiset ja murtumiset. Sporttiturva korvaa myös tilanteissa, joissa vahinko ei johdu ulkoisesta tekijästä, vaan loukkaannut esimerkiksi oman voimanponnistuksen johdosta.

Tekstin lähde op.fi. Lue lisää täältä: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/henkilovakuutus/sporttiturva

Voit lisätä pelipassiisi Sporttiturva urheiluvakuutuksen pelipassin oston yhteydessä. Voit myös hankkia Sporttiturvan myöhemmin kirjautumalla Suomisportiin omilla käyttäjätunnuksillasi.

Milloin Sporttiturva on voimassa ja mitä se korvaa?
Sporttiturva on voimassa harrastamasi lajin (salibandyn ja sählyn) otteluissa, kilpailuissa, harjoituksissa ja välittömästi harrastukseesi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla. Vakuutus on voimassa myös lajiin liittyvillä urheiluleireillä. Alle 12-vuotiailla Sporttiturva on voimassa myös muiden lajiliittojen alaisissa urheilulajeissa.

Sporttiturvasta korvataan vahinkoa kohden hoitokorvausta 15 000 euroon asti, haittakorvausta 30 000 euroon asti ja kuolinkorvausta 8 500 euroon asti. Vakuutuksesta korvataan kuluja, jotka ovat aiheutuneet kolmen vuoden sisällä vahingon sattumisesta. Poikkeuksena ovat hammasvammat, joissa ei ole enimmäiskorvausaikaa.

Voit turvata urheilun myös lisäämällä terveysvakuutukseesi urheilijan lisäturvia, jotka ovat voimassa jatkuvasti valitsemissasi lajeissa.

Tekstin lähde op.fi. Lue lisää täältä: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/henkilovakuutus/sporttiturva

Miksi en löydä haluamaani seuraa pelipassien ostosivulta?
Tarkista seurastasi nimen tarkka kirjoitusmuoto. Ostosivun hakutoiminto löytää seuroja osittaisellakin nimellä. Huomaa kuitenkin, että pelipassin voi ostaa vain Salibandyliiton jäsenseuraan, ei esim. seniorijoukkueeseen tai muuhun harrastejoukkueeseen. Myyntisivulla näytetään siis vain aktiiviset jäsenseurat. Mikäli haluamaasi seuraa ei listalta kuitenkaan löydy, valitse seuraksi ”#Ei seuraa tiedossa”.

Kenelle salibandyn kilpapelaamisen ja harrastamisen pelipassit on tarkoitettu?

Aikuisten pelipassi on tarkoitettu vuonna 2004 ja aikaisemmin syntyneille, jotka osallistuvat liiton viralliseen kilpailutoimintaan. Miehissä tämä tarkoittaa sarjatasoja Suomisarja, 2.-6.-divisioonat, naisissa 1.-4.-divisioonat sekä yli 18-vuotiaita P21 ja T21-junioreita. Aikuisten pelipassilla voi pelata myös seniorisarjoissa ja toimia erotuomarina, toimihenkilönä tai valmentajana.

Pääsarjan pelipassi on tarkoitettu aikuisikäisille naisten ja miesten F-liigojen F-liiga sekä miesten Divarin (M1div) pelaajille. Pääsarjan pelipassilla saa pelata myös alempia sarjatasoja, mutta ei kuitenkaan seniorisarjoja.

Nuorten pelipassi on tarkoitettu vuosina 2005–2010 syntyneille junioreille.

Lasten pelipassi on tarkoitettu vuonna 2011 ja myöhemmin syntyneille junioreille.

Säbäkipinäpelipassi on tarkoitettu vuonna 2011 tai myöhemmin syntyneille Säbäkipinäkerhoihin ja Säbäkipinäpeleihin* tarkoitettu pelipassi.

*Säbäkipinäpelejä ovat Säbäkipinätapahtumat (yksittäinen turnaustapahtuma, jossa jokaiseen turnaukseen ilmoittaudutaan aina erikseen) ja Säbäkipinäsarjat (P8-10 ja T8-10 junioreille, sekä joillain alueilla P11-12 ja T11-12 junioreille tarkoitetut liiton järjestämät sarjat, joissa pelit pelataan koko kauden mittaisina ja/tai ilmoittaudutaan erikseen syyskaudelle ja kevätkaudelle. Tarkista aina sarjan sivulta, tarvitaanko Lasten pelipassi vai Säbäkipinäpelipassi)

Seniorisarjan pelipassi on tarkoitettu seniorisarjoihin (M35 – M60 ja N30 – N35 jne.), kun seniorisarja on ainoa pelattava sarja.

Aikuisten harrastepelipassi on tarkoitettu vuonna 2004 ja aikaisemmin syntyneille, jolla voi osallistua esim. harrastetapahtumiin, ulkopelaamisen kilpailumuotoihin, katusählyyn ymv.

Toimihenkilön pelipassi on tarkoitettu joukkueenjohtajille, ottelutoimitsijoille ja muille joukkueiden toimihenkilöille, jotka eivät harrasta kilpapelaamista.

Erotuomarin pelipassi on erotuomareille tarkoitettu oma pelipassi. Erotuomarilla tulee olla joko pääsarjan pelipassi, aikuisten pelipassi, nuorten pelipassi, seniorisarjan pelipassi pelaamiseen oikeuttava pelipassi tai erotuomarin pelipassi toimiakseen erotuomarina.

Pöytäkirjaan merkityillä valmentajilla tulee olla joko pääsarjan pelipassi, aikuisten pelipassi, seniorisarjan pelipassi, nuorten pelipassi tai valmentajan pelipassi miesten F-liigassa (miehet ja naiset), Suomisarjassa, miesten Divarissa ja 2. divisioonassa sekä naisten F-liigassa ja 1. divisioonassa ja kaikissa muissa junioreiden sarjoissa paitsi P10-8 tai T10-8. Vain valmentajan pelipassi sisältää käyttöoikeuden MyE.Way -harjoite- ja ideapankkiin, johon kirjaudutaan henkilökohtaisella Suomisport-tunnuksella.

Missä sarjoissa valmentajan pelipassi on pakollinen?
Ottelun pöytäkirjaan merkityillä valmentajilla tulee olla joko pääsarjan pelipassi, aikuisten pelipassi, nuorten pelipassi tai valmentajan pelipassi miesten F-liigassa (miehet ja naiset), Suomisarjassa, miesten Divarissa ja 2. divisioonassa sekä naisten F-liigassa ja 1. divisioonassa ja kaikissa muissa junioreiden sarjoissa paitsi P10-8 tai T10-8.

HUOM! Vain valmentajan pelipassi sisältää käyttöoikeuden MyE.Way -harjoite- ja ideapankkiin, johon kirjaudutaan henkilökohtaisella Suomisport-tunnuksella.

Millä pelipasseilla saa valmentaa yllä mainituissa kilpasarjoissa?

Pääsarjan pelipassilla, aikuisten pelipassilla, nuorten pelipassilla tai valmentajan pelipassilla saa valmentaa. Erotuomarin pelipassilla ei saa valmentaa. Jos haluaa valmentajan pelipassiin kuuluvat käyttöoikeudet MyE.Way -palveluun (valmentajien harjoite- ja ideointipankki) täytyy lunastaa valmentajan pelipassi.

Miten valmentajan pelipassin ostanut henkilö saa MyE.Way harjoite- ja ideointipankin käyttöönsä?
Kun valmentaja on ostanut valmentajan pelipassin Suomisportista, niin hän voi kirjautua MyE.Way -palveluun henkilökohtaisella Suomisport tunnuksellaan. (Huom: MyE.Way korvasi Floorball Centren 1.8.2019.)

Pitääkö juniorijoukkueen valmentajaa tuuraamaan menevän henkilön hankkia valmentajan pelipassi yhtä peliä varten?
Ei tarvitse. Valmentajan tuuraaja merkitään pöytäkirjaan toimihenkilönä. Pelipassien tarkistuksissa katsotaan, onko joukkueella yhtään valmentajan pelipassin omaavaa henkilöä.

Olen ostanut vakuutuksellisen pelaajan pelipassin, ja aion ostaa vielä valmentajan pelipassin. Voinko ostaa sen vakuutuksettomana?
Kyllä. Sinulla voi olla vain yksi Sporttiturvavakuutus voimassa. Pelaajan pelipassiin lisätty Sporttiturva kattaa hinnaltaan edullisemman Sporttiturva urheiluvakuutuksen.

Onko valmentajan pelipassi seurakohtainen (esim. jos valmentaa useammassa seurassa, niin kattaako pelipassi oikeuden valmentaa eri seuroissa?)
Jokaiselle valmentajalle riittää yksi pelipassi. Jos vaihtaa seuraa ja haluaa valmentajan pelipassin linkittyvän uuteen seuran, niin seuravaihdon voi halutessaan ilmoittaa sähköpostilla. Otsikko: Valmentajan pelipassi / seuran vaihto. Viestiin mukaan henkilötiedot, vanha ja uusi seura. Lähetä viesti osoitteeseen: asiakaspalvelu@salibandy.fi

Onko lasten pelipassin Sporttiturva urheiluvakuutus voimassa myös muissa lajeissa?
Sporttiturva on alle 12-vuotiailla lapsilla voimassa myös muiden lajiliittojen alaisissa urheilulajeissa seuraavissa lajiin liittyvissä tilanteissa:

  • ottelu/kilpailu/turnaus
  • harjoitus, joka on lajille ominaista tai valmennusohjelman mukaista
  • kilpailumatkalla ja koulutus-, liikunta- sekä valmennusleirillä koko ajan

sekä näihin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla niin kotimaassa kuin ulkomaillakin enintään 3 kk pituisilla matkoilla.

Nipputoiminto, seurakäyttäjätunnus ja pelipassitietojen selailuoikeudet?
Seurojen yhdyshenkilöillä on käytössään Suomisportin lajijaostokäyttäjän tunnukset, joiden ominaisuuksiin kuuluu mm. pelipassien nippumaksumahdollisuus. Tunnuksella seuran yhdyshenkilö pääsee myös selailemaan oman seuransa pelipassitietoja. Näin seuran on helpompi kontrolloida sitä, että joukkueessa pelaavien pelaajien pelipassit ovat asianmukaisesti kunnossa. Kilpailusääntöjen mukaan seura vastaa otteluissa peluuttamiensa pelaajien edustusoikeudesta.

Liitto voi koostaa tilauksesta nippupelipassin esim. seuran pelaajalistan pohjalta. Tämä on maksullinen palvelu (0,85e / pelaaja). Tiedustelut ja tilaukset: asiakaspalvelu@salibandy.fi

Uudet Suomisport lajijaostokäyttäjän tunnukset aktivoidaan seurakäyttäjälle Suomisport-palveluun rekisteröitymisen jälkeen. Seurat voivat tämän jälkeen itse jakaa jäsenilleen uusia käyttäjätunnuksia.

Voinko perua pelipassini oston?
Kuluttajalla on lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus. Ole yhteydessä asiakaspalvelu@salibandy.fi ja mainitse viestissäsi sportti-id:si.

Missä sarjoissa lapseni voi pelata Säbäkipinäpelipassilla?
Säbäkipinäpelipassi on tarkoitettu vuonna 2011 tai myöhemmin syntyneille Säbäkipinäkerhoihin ja Säbäkipinäpeleihin* tarkoitettu pelipassi. *Säbäkipinäpelejä ovat Säbäkipinätapahtumat (yksittäinen turnaustapahtuma, jossa jokaiseen turnaukseen ilmoittaudutaan aina erikseen) ja Säbäkipinäsarjat (P8-10 ja T8-10 junioreille, sekä joillain alueilla P11-12 ja T11-12 junioreille tarkoitetut liiton järjestämät sarjat, joissa pelit pelataan koko kauden mittaisina ja/tai ilmoittaudutaan erikseen syyskaudelle ja kevätkaudelle. Tarkista aina sarjan sivulta, tarvitaanko Lasten pelipassi vai Säbäkipinäpelipassi).

Miten pelipassi hankitaan ja maksetaan?
Kaikki Salibandyliiton pelipassit lunastetaan internetistä, Olympiakomitean ylläpitämästä Suomisport-palvelusta. Sivusto vaatii ennen ostoa rekisteröitymisen. Katso ohjevideo. Lisää ohjeita löydät osoitteesta info.suomisport.fi

Rekisteröitymisen / kirjautumisen jälkeen pelipasseja lunastetaan täyttämällä myyntisivulla tarvittavat henkilö- ja seuratiedot. Pelipassi maksetaan Svea Paymentsin monipuolisessa maksupalvelussa. Kaikki yleisimmät maksuvaihtoehdot on tuettu.

Kun maksu kirjautuu järjestelmään, saat Suomisport-profiiliisi merkinnän pelipassista. Pelaamiseen oikeuttava pelipassi on voimassa maksuhetkestä alkaen.

Tutustu myös Suomisportin omaan ohjesivuun.

Seurat voivat lunastaa pelipasseja myös nipussa käyttämällä Suomisportissa lajijaostokäyttäjän tunnuksia. Lisätietoja asiakaspalvelustamme.

Ostan useamman eri pelipassin itselleni. Pitääkö huomioida jotain?

Voit ostaa toisen pelipassin ensimmäisen oston jälkeen. Jatkat oston jälkeen Suomisportissa ja ostat seuraavan pelipassin samalla tavalla kuin ensimmäisenkin. Useampi pelipassi voi tulla tarpeeseen valmentajan pelipassin ja toimitsijan pelipassin kohdalla. Muita pelipasseja voit korottaa alemmasta luokasta korkeampaan. Suomisport-palvelu tarjoaa sinulle sopivia korotusvaihtoehtoja. Huom! Sinulla voi olla vain yksi Sporttiturva urheiluvakuutus, joten älä osta vakuutusta kahteen kertaan.

Maksaessani pelipassia tuli virhetilanne. Epäilen että maksu lähti tililtäni useaan kertaan. Mitä teen?
Tee asiasta lyhyt selvitys osoitteeseen asiakaspalvelu@salibandy.fi. Tarvittavat tiedot: henkilön nimi, sportti-id ja maksussa käytetty viitenumero / viitenumerot. Liitä mukaan myös tilinumerosi johon mahdollinen tuplamaksu palautetaan.

Voiko Sporttiturva urheiluvakuutuksen lunastaa ilman täydellisiä henkilötietoja?
Ei. Suomisport -palveluun ei voi luoda profiilia ilman täydellisiä henkilötietoja. Sporttiturva urheiluvakuutus ostetaan ainoastaan Suomisport- palvelun kautta. Ainoa poikkeus ovat ulkomaan kansalaiset, joilla ei ole suomalaista henkilötunnusta. Tällöin pelipassiostossa rastitetaan kohta ”Olen ulkomaan kansalainen eikä minulla ole suomalaista henkilötunnusta”.

Voiko vakuutuksettoman pelipassin lunastaa ilman täydellisiä henkilötietoja?
Ei. Suomisport -palveluun ei voi luoda profiilia ilman täydellisiä henkilötietoja. Henkilön tulee tunnistautua antamalla täydelliset henkilö- ja osoitetiedot.

Voiko pelipassiluokkaa vaihtaa kesken kauden, tai korottaa vakuutuksettoman pelipassin vakuutukselliseksi?
Mikäli haluat korottaa pelipassiluokkaasi tai muuttaa vakuutuksettoman pelipassin vakuutukselliseksi lisäämällä siihen Sporttiturva urheiluvakuutuksen, voit tehdä sen kirjautumalla uudelleen pelipassien verkko-ostoon (Suomisport-palveluun). Kirjautuminen on helppoa: Saat puhelinnumeroasi vastaan kertakäyttösalasanan. Myyntijärjestelmä tunnistaa edellisen, saman kauden pelipassin ja tarjoaa korotettavia vaihtoehtoja. Korotuksen maksutiedot saadaan välittömästi.

Lähes kaikkia pelipasseja ja Sporttiturva urheiluvakuutusta voidaan korottaa.

Valmentajan pelipassia ja toimitsijan pelipassia ei voi korottaa. Muita pelipasseja voit korottaa alemmasta luokasta korkeampaan. Suomisport-palvelu tarjoaa sinulle sopivat korotusvaihtoehdot.

Sporttiturva urheiluvakuutuksen voit korottaa aina edullisemmasta kalliimpaan. Suomisport-palvelu tarjoaa sinulle automaattisesti sopivat vaihtoehdot.

Huom! Sinulla voi olla voimassa vain yksi Sporttiturva urheiluvakuutus.

 

Muut kuin korotukset, esim. ostettu väärä pelipassi, hoidetaan edelleen liiton asiakaspalvelussa. Ota yhteys palvelunumeroon 0400-529017 tai asiakaspalvelu@salibandy.fi.

Yritän korottaa pelipassia verkko-ostossa, mutta järjestelmä ei tarjoa minulle korotusvaihtoehtoja?
Korotettavan pelipassin maksu tulee näkyä pelipassirekisterissä ennen kuin korotus voidaan tehdä. Mikäli korotus on akuutti eikä se yrityksistä huolimatta onnistu Suomisport-palvelussa, ota yhteys suoraan liiton asiakaspalveluun puh. 0400-529017 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@salibandy.fi.

Olen hankkimassa pelkkää Aikuisen pelipassia. En halua vakuutusta ja olen aikuisikäinen alasarjatason pelaaja. Miksi minulta silti tiedustellaan oman vakuutukseni tietoja, vaikka sääntöjenne mukaan vakuutus ei ole minulle pakollinen?
Kyseistä pelipassia myydään myös sellaisille pelaajille, joiden pitää hankkia vakuutus esim. P21-juniorit. Järjestelmä siis tiedustelee vakuutustietoja kaikilta. Mikäli sääntöjemme mukaan vakuutus ei juuri sinulle ole pakollinen, niin voit ohittaa kentät kirjoittamalla niihin esim. ”X”. Suosittelemme kuitenkin kaikille pelaajille vakuutusturvaa, vaikkei säännöt sitä edellyttäisikään.

Voinko ostaa pelkän Sporttiturvan?
Et voi. Sporttiturvan saa vain Salibandyliiton pelipassin lisänä.

Pelipassin todentamiseen liittyvät kysymykset

Mistä voin todentaa pelipassini voimassaolon?
Pelipassin hankinta Suomisportin profiilissa on todistus suoritetusta pelipassimaksusta. Profiilista käy ilmi pelaajan nimi, pelipassiluokka ja mihin seuraan pelipassi on ostettu. Pelipassi ei kuitenkaan takaa pelaajan edustusoikeutta kyseiseen seuraan / joukkueeseen, sillä edustusoikeuteen liittyy aina monia muitakin osatekijöitä, kuten esim. mahdollinen pelaajasiirto tai yli-ikäisyysilmoitus, jne.

Jos olet epävarma edustusoikeudestasi, voit ottaa yhteyttä liiton asiakaspalveluun puh. 0400-529017 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@salibandy.fi.

Merkintä maksetusta pelipassista toimitetaan vain Suomisport-profiiliin. Lisätietoa pelipassin näyttämisestä ottelutapahtumassa löydät ylempänä tällä sivulla.

Minulla ei ole internetselaimen käyttöön sopivaa puhelinta, miten voin todistaa pelipassin voimassaolon?
Voit pitää ottelutapahtumissa mukana pelipassimaksun kuittia. Pelipassin ostosta tulee lisäksi sähköpostiin kuittaus, joka kannattaa tulostaa ja pitää mukana otteluissa maksukuitin lisäksi. Lisäksi kuitti löytyy Suomisport -profiilistasi.

En saanut Suomisportin varmistusviestiä, mitä teen?
Voit tarkastella pelipassiesi tilaa kirjautumalla Suomisport-palveluun. Ongelmatapauksissa yhteys liiton asiakaspalveluun puh. 0400-529017 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@salibandy.fi.

Maksoin pelipassin pelipäivän aamuna. En saanut jostain syystä sähköpostivahvistusta. Enkö voi pelata illan pelissä?
Kyllä voit. Tulosta pelipassimaksusta kuitti pelikassiin tai ota kuvakaappaus puhelimellasi saamastasi kuitista.

Onko olemassa Suomisport-mobiilisovellusta?
On kyllä. Voit ladata sen ilmaiseksi sovelluskaupastasi nimellä ”Suomisport”. Versiot ovat tarjolla androidille ja iOS:lle. Huomio: Ennen vuotta 2021 julkaistut Suomisport-sovellukset tulee poistaa mobiililaitteesta ja ladata tilalle täysin uusi Suomisport-sovellus. Tämä siksi, että Suomisport-sovellus on uudistunut ja siitä on julkaistu kokonaan uusi versio. Vanha sovellus ei valitettavasti osaa päivittää itseään uuteen, eikä siinä enää toimi ostotapahtumat.

Onko sinulla jokin muu pelipasseihin liittyvä kysymys?
Kaikissa pelipassiasioissa auttaa Salibandyliiton palvelunumero 0400-529017. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse: asiakaspalvelu@salibandy.fi. Sähköisesti vain kiireettömät tiedustelut.