Vuoden sponsorointiteko! Classicin ja Ideaparkin yhteistyö palkittiin sponsorointi ja tapahtuma-alan gaalassa

Sponsorointi ja Tapahtumat ry:n SPOT Awars -gaala järjestettiin torstaina 3.3.2022 Helsingissä. Salibandy oli väkevästi esillä gaalassa.

Tamperelaisen salibandyseuran Classicin ja kauppakeskus Ideaparkin yhteistyö pokkasi koko gaalan merkittävimmän palkinnon. Yhteistyö palkittiin vuoden sponsorointitekona. Classic ja Ideapark ovat saaneet tuotua uudella tavalla ja onnistuneesti urheiluviihdettä keskelle kauppakeskuksen asiakasvirtoja. Classic on syksystä 2021 lähtien pelannut F-liiga-ottelunsa Ideaparkin Bläk Boks -areenalla.

Samainen Classicin ja Ideaparkin yhteistyö nappasi myös toisen palkinnon, kun sille myönnettiin kunniamaininta vuoden sponsorointiteon yleisöäänestyksessä.

Palkinnot kävivät noutamassa ja juhlapuheet pitämässä Classicin manageri Pasi Peltola sekä vahvasti yhteistyöhön taustalla vaikuttanut Ari Rauhala Markkinointiosakeyhtiö i2:sta.

Myös joulukuussa Suomessa pelatut salibandyn MM-kisat saivat gaalassa huomiota. Fisherman’s Friendin ja MM-kisojen yhteistyö sai kunniamaininnan. Kisoissa erotuomarit olivat puettu tyylikkäästi Fisherman’s Friendin väreihin ja ilmeeseen. Yhteistyötä kehuttiin luovasta toteutuksesta ja raikkaasta ideasta.

Palkinnon kävi noutamassa kotikisojen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Minna Koivisto.

Sponsorointi & Tapahtumat ry on riippumaton yhteisö, jonka tehtävänä on yhdistää alan toimijat, lisätä sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuutta, osaamista ja arvostusta.

Jaa artikkeli