Syyskuun loppuun mennessä lunastettu pelipassi tuo edun Ruutu-palveluun, jossa näkyy kaikki F-liigan miesten ja naisten ottelut.
Pelipassien myynti alkoi 1. elokuuta. Pelipassi tulee olla hankittuna ennen ensimmäistä sarjapeliä.
Kauden 2023–24 F-liiga starttaa 15.9. F-liiga on vahvasti esillä Ruutu-palvelussa avausottelusta kevään ratkaisuihin saakka. Kaikki F-liigan miesten ja naisten sarjan ottelut näkyvät Ruudussa kevääseen 2028 asti ulottuvalla sopimuksella.
Kaikille 30. syyskuuta mennessä Suomisport-palvelussa henkilökohtaisen pelipassin lunastaneille (pl. ryhmäpelipassit) F-liiga ja muut Ruudun monipuoliset sisällöt avautuvat etuhintaan koodilla, jonka voi aktivoida 31.10. saakka. Kampanjassa kahdeksan kuukauden tilaus tuo 25 %:n alennuksen normaaliin tilaukseen verrattuna. Hyöty on jopa 32 euroa.
Etukoodi toimitetaan kampanja-aikana pelipassin lunastaneen Suomisport-profiilissa olevaan sähköpostiosoitteeseen ja alaikäisen ollessa kyseessä, hänen huoltajansa sähköpostiin.
Koodit lähetetään kahtena eräajona 3.9.2023 ja 4.10.2023.
Koodi aktivoidaan osoitteessa www.ruutu.fi/lahjakortti
Ruutu-kampanja pelipassin 30.9. mennessä lunastaneille
• Etu kuuluu kaikkiin henkilökohtaisiin pelipassiluokkiin
• Kahdeksan (8) kuukauden tilaus 25 %:n alennuksella (kuukausilaskutus)
• Alennettu hinta henkilökohtaisen pelipassin hankkineille 11,99 €/kuukausi (normaali hinta 15,99 €/kuukausi)
• Etu 8 kuukauden aikana jopa 32 €
• Etu lunastetaan koodilla, joka toimitetaan pelipassin lunastaneen tai hänen huoltajansa Suomisport-profiilissa olevaan sähköpostiosoitteeseen
• Koodin voi käyttää vain kerran
• Koodin voi aktivoida heti, mutta viimeistään 31.10.2023 mennessä
• 8 kuukautta lasketaan koodin aktivoinnista lähtien eteenpäin
• Ei voi yhdistää voimassa olevaan tilaukseen
• Koodin aktivointi osoitteessa www.ruutu.fi/lahjakortti
• Tilaus jatkuu täydellä hinnalla 8 kuukauden jälkeen
– Nelonen Median, F-liigan ja Salibandyliiton yhteistyön kautta salibandyn kärkituote, F-liiga, on helposti salibandyn kuluttajien saatavilla Ruutu-suoratoistopalvelussa. F-liigaa kehitetään tv-tuotteena koko ajan. Peli on keskiössä ja viime kaudella toteutetut studio-osuudet asiantuntijoineen ovat tuoneet nostetta lähetyksiin ja hyvää palautetta katsojilta. Kotimaisten tähtien lisäksi F-liigassa pelaa tällä kaudella enemmän ulkomaisia vahvistuksia kuin koskaan aiemmin, muistuttaa SSBL Salibandy Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Nurminen.
– Salibandy ja F-liiga ovat Ruudun urheilutalven huipputuotteita! Joka kaudelta tiivistynyt yhteistyö Salibandyliiton ja F-liigan kanssa on luonut perustukset hienolle kehitykselle lajin tunnettavuudessa ja kiinnostavuudessa. Hienoa, että kausi on taas pian käynnissä, Nelonen Median urheilupäällikkö Tuomas Saarela toteaa.
Edit 8.9.2023 Kampanjaehtoja tarkennettu: Ei voi yhdistää voimassa olevaan tilaukseen