Sähköpyörätuolisalibandykausi jatkuu viikonloppuna Helsingissä. Luvassa on kahden päivän turnaus.
Sarja startataan käytiin lauantaina 26.3.2022 Helsingissä Latokartanon liikuntahallissa kahden vuoden vuoden koronatauon jälkeen. SPT-salibandyssa pelataan kahta sarjaa: SM- ja Finlandia. Molemmissa sarjoissa on mukana neljä joukkuetta.
SM-sarja: Helsinki Outsiders White, Helsinki Outsiders Red, BK-48 Vaasa, Estonian Wolves.