Vastaa ja vaikuta: SSBL Salibandy Oy toteuttaa laajan kohderyhmätutkimuksen

Kysymykset käsittelevät muun muassa Salibandyliigan seuraamista, sarjan imagoa, mediankäyttötottumuksia ja kotimaista salibandyn sponsorointia.

Salibandyn kaupallisia oikeuksia hallinnoiva SSBL Salibandy Oy toteutti reilut pari vuotta sitten yhden Suomen laajimmista urheilun parissa tehdyistä kohderyhmätutkimuksista. Nyt SSBL Salibandy Oy toteuttaa markkinointipäällikkö Toni Nikusen johdolla uuden tutkimuksen.

– Jatkuva tietojen ja ymmärryksen päivittäminen on tätä päivää. Kehitämme toimintaamme vastaamaan paremmin lajin kuluttajien ja harrastajien toiveita, Nikunen kommentoi.

Lajin harrastajat ja seuraajat pääsevät vaikuttamaan sisältöön vastaamalla oheiseen lyhyeen kyselyyn.

Kyselyyn vastanneilla on mahdollisuus osallistua arvontaan, jossa on palkintoina: Suomen maajoukkueen fanipaita (1 kpl), vapaavalintainen miesten Salibandyliiga-joukkueen pelipaita (3 kpl) sekä kahden hengen lippupaketti vapaavalintaiseen miesten tai naisten Salibandyliigan tai miesten Divarin runkosarjan otteluun (3 kpl).

Kysymykset käsittelevät muun muassa Salibandyliigan seuraamista, sarjan imagoa, mediankäyttötottumuksia ja kotimaista salibandyn sponsorointia. Vastaamiseen on hyvä varata aikaa noin 10-15 minuuttia.

Osallistu kyselyyn tästä: https://response.questback.com/olsonpuskalaoy/0jvmsovy7w

Jos linkki ei aukea klikkaamalla, voit kopioida sen selaimen osoiteriville. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja nimettöminä eikä vastaajia yhdistetä vastauksiin.

Tutkimuksen toteuttaa Sponsor Insight Finland yhteistyössä SSBL Salibandy Oy:n ja Salibandyliiton kanssa. Lisätietoja tutkimuksen teknisestä toteutuksesta antaa Teemu Ratilainen (teemu.ratilainen(at)sponsorinsight.fi), ja tutkimuksen sisällöstä Toni Nikunen (toni.nikunen(at)salibandy.fi).

Valokuva: Esa Jokinen

Jaa artikkeli