Stadiumista salibandyn virallinen urheilukauppa

Salibandyliitto ja Stadium ovat solmineet merkittävän yhteistyösopimuksen, joka tuo salibandyn fanituotteet Stadiumin myymälöihin. Kuvassa lyövät kättä päälle Kimmo Nurminen ja Mika Turola.

Salibandyliitto ja Stadium ovat solmineet merkittävän yhteistyösopimuksen, joka tuo salibandyn fanituotteet Stadiumin myymälöihin. Stadium on tästä lähtien salibandymaajoukkueen ja Salibandyliiton virallinen urheilukauppa.

Sopimus on arvoltaan merkittävä ja kattaa nyt alkanut mukaan luettuna neljä kautta eli jatkuu ainakin vuoteen 2022 saakka.

Sopimuksen tarkoituksena on molempien osapuolten tuotteiden tunnettuuden ja käytön kasvattaminen sekä positiivisen yrityskuvan vahvistaminen.

Stadium tarjoaa myyntikanavan Craft-merkkisille maajoukkueen fanituotteille. Tarkoitus on, että Stadiumissa on myynnissä kattava valikoima salibandytuotteita.

Stadiumin salibandysivuille

– Salibandyliiton kanssa tehty sopimus ja uusi yhteistyö on erittäin iso asia Stadiumille ja molemmille mielenkiintoinen mahdollisuus osoittaa merkityksensä, Stadiumin maajohtaja Jaakko Soini sanoo.
– Salibandy on toiminnassamme tärkeä ja keskeinen alue, johon tulemme jatkossakin panostamaan kaikissa kanavissamme. Teamsales-konseptimme on osoittanut, kuinka tärkeää seuroille on ammattimaisuus toiminnassa yhdistettynä vahvaan asiakaspalveluun, Soini muistuttaa.
– Olemme ylpeitä, että saamme aloittaa yhteistyön Salibandyliiton kanssa, joka edustaa maailman huippua lajissaan. Salibandyssa yhdistyy ja näkyy vahva sitoutuminen lajiin ja sen kehittämiseen, mikä on tärkeää kaikille liikunnasta kiinnostuneille. Arvopohjamme on hyvin samankaltainen, ja molemmissa brändeissä yhdistyvät nuorekkuus, modernisuus ja aktiivisuus.

– Tämä on merkittävä sopimus, jonka laajuista lajilla ei tähän mennessä ole vielä ollut, SSBL Salibandy Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Nurminen myhäilee.
– Näen yhteistyön merkittävänä koko salibandylle ja lajin näkyvyydelle. Fanituotteemme ovat jatkossa esillä myymälöissä, ja arvaan salibandyn näkyvän myös Stadiumin omassa markkinointiviestinnässä. Salibandy tulee kuluttajien näkyville ja saataville paremmin kuin koskaan, ja se palvelee myös lajin kaupallisen arvon kasvattamista, Nurminen sanoo.

Video sopimusjulkistuksesta:

stadium2.jpg

Jaa artikkeli