Yhteistyökumppanit

Salibandy tarjoaa poikkeuksellisen monipuolisen, kattavan ja tehokaan alustan yritysten ulkoiseen ja sisäiseen hyödyntämiseen.

Reilussa 30 vuodessa salibandystä on kasvanut yksi meidän merkittävimmistä liikuttajista. Salibandyn miesten, naisten, poikien ja tyttöjen maajoukkueet tarjoavat huippu-urheilun näkökulman. Vuorovuosin (miehet/naiset, pojat/tytöt) pelattavat MM-kisat televisioidaan noin 20 maahan, mikä antaa myös kumppaneille vahvan kansainvälisen näkyvyyden.

Kotimaisen sarjapelaamisen korkein sarjataso on F-Liiga ja siitä vastaa SSBL Salibandy Oy. Muusta sarjapelaamisesta vastaa Salibandyliitto, mukaan lukien Inssi-Divari ja Suomen Cup ja koko laaja junioritoiminta.

Tutkimusten mukaan salibandyä pelaa Suomessa noin 400.000 henkilöä ja juuri siinä onkin yksi salibandyn vahvuuksista. Se on pelatuin peli niin kouluissa, armeijassa kuin myös työpaikoilla. Peli soveltuu niin pojille kuin tytöille aivan pienestä päiväkotilaisesta jo kypsään ikään ehtineille senioreille.

Salibandy on erityisen vahva verkossa. Sen yli 100 000 sosiaalisen median seuraajaa tarjoaa laajan ja sitoutuneen kohderyhmän.

Salibandyliiton aktiivisessa kumppaniryhmässä ovat mukana jo nyt mm. Caruna, Craft, Eerikkilä, Pohjola Vakuutus, XXL, Kamux ja Talgraf, joten kumppanina olet mukana hyvässä seurassa.

Huippu-urheilun lisäksi salibandy tarjoaakin runsaasti mahdollisuuksia arvopohjaiseen ja vahvasti vastuulliseen yhteistyöhön. Yhteistyöhön sisältyy niin halutessanne konkreettinen suunnitelma yhteistyön hyödyntämisestä juuri teidän toiminnassa. Yhteistyön tuloksia tutkitaan ja seurataan, mikä osalta varmistaa investoinnin tuloksekkuuden.

Salibandyliiton aktiivisessa kumppaniryhmässä ovat mukana jo nyt mm. Caruna, Craft, Eerikkilä, Pohjola Vakuutus, XXL, Kamux ja Talgraf, joten kumppanina olet mukana hyvässä seurassa. Suomalaisen salibandyn visio on ”Haluamme luoda liikettä, joka synnyttää elämyksiä, hyvinvointia ja menestystä.” Mikäli kiinnostaa, niin olethan yhteydessä.

Lisätietoja yhteistyömahdollisuuksista:

Timo Toivonen
Kehittämispäällikkö
Tapahtumien kehittäminen (kaupallisuus ja yleisö), fanitoiminnan organisointi, fanikaupan ja -tuotteiston kehittäminen, kumppanisuhteiden ylläpito ja VIP-tilaisuuksien koordinointi.
Mikko Aikko
Myynti- ja kehitysjohtaja
Kimmo Nurminen
Toimitusjohtaja, SSBL Salibandy Oy
F-liiga, taloushallinto, huippusarjojen kehittäminen, liiketoiminnan kehittäminen.